(sursa foto: http://www.libertatea.ro)

Rugaciunea sotiei la Maica
Domnului salveaza un bolnav cu afectiuni grave la cap

Intr-o vineri seara, dupa slujba Sfantului Maslu, o doamna tanara, cam de vreo 40 de ani, imi spunea necazul ei si imi cerea ajutorul. Sotul ei era bolnav, avand o afectiune grava la creier, infectie si mult lichid. De aceea operatia era foarte riscanta, iar doctorii nu isi asumau raspunderea in ceea ce priveste momentul potrivit si prielnic pentru a-l opera. Iar timpul trecea si starea bolnavului era din ce in ce mai complicata. De multe ori cadea intr-o stare asemenatoare comei, fiind inconstient.

Si, in amaraciunea si necazul ei, ma intreba ce rugaciuni si slujbe trebuie sa faca pentru ca Dumnezeu sa se milostiveasca de ei.

Dupa ce am intrebat-o cand s-au spovedit si impartasit ultima data ea si sotul ei, precum si alte amanunte referitoare la viata lor duhovniceasca, i-am recomandat, pe langa rabdare si alte rugaciuni pentru sot si pentru doctorii lui, sa ceara ajutorul Maicii Domnului. Sa citeasca Paraclisul Maicii  Domnului in fiecare seara si sa-si puna nadejdea in bunatarea si milostivirea ei.

Vinerea urmatoare, tot dupa Sfantul Maslu, miruiam. Si ajunge in fata mea doamna respectiva, cu fata senina, surazand. Si mi-a spus ca sotul se simte bine, ca a fost operat cu succes. Mi-a spus apoi ca dupa numai doua zile de cand a inceput sa se roage Maicii Domnului medicii au luat hotararea de a-i opera sotul, total pe neasteptate, intr-o dimineata, fara ca macar sa o anunte si pe dumneaei. Abia cand a ajuns la spital a aflat ca sotul ei fusese deja operat. Era foarte bucuroasa si recunoscatoare Maicii Domnului.

Ceea ce nu mi-a spus insa, a fost faptul, ca desi trecuse doar o saptamana, sotul ei mergea si, mai mult, era in biserica si participase la Sfantul Maslu!

Nu am stiut nimic si nu am observant nimic nici in timpul slujbei. La un moment dat, in fata mea a venit, pentru a fi miruit, un domn bandajat la cap. Nu am facut nici o lagatura, nici macar nu mi-a trecut prin minte ca acela era sotul doamnei. Am crezut ca este un alt bolnav. Vazandu-l bandajat la cap, l-am intrebat daca a fost operat si daca se simte bine. Mi-a raspuns ca este bine, slava Domnului.

Apoi, am ramas mut de uimire cand, in clipa urmatoare a aparut doamna si mi-a spus ca acela este sotul ei si iata este foarte bine. Mi s-au inmuiat genunchii. Am slavit pe Maica Domnului pentru aceasta adevarata minune. Si am vazut inca o data ce mare este puterea credintei si nadejdea in Dumnezeu. Nadajduiesc si eu ca atat cel vindecat, cat si sotia sa sa ramana mereu langa Maica Domnului si aproape de Dumnezeu.

Pr. Gabriel

